طراحی وب سایت

Wiki Article

خیر. هیچ محدودیتی در این مورد وجود ندارد و شما می توانید هر تعداد محصولی که در انبار خود موجود دارید را در سایت درج کنید.

اگر شما صاحب یک رستوران یا یک کافه باشید، با طراحی سایت فروشگاهی می توانید در صفحه سایت خود، غذا ها و نوشیدنی های خودتان را قرار بدهید تا مخاطبان بتوانند از طریق سایت آن ها را سفارش دهند و درب منزل تحویل بگیرند.

برای پاسخ به این سوال باید بگوییم که تعرفه طراحی سایت فروشگاه اینترنتی در ابتدا به خودتان و سرمایه ای که دارید و در آخر به نیازهایتان، امکانات، ویژگی های سایت، روش طراحی سایت و .

محدود نبودن به زمان (سایت یا فروشگاه اینترنتی شما در طور شبانه روز و در ایام تعطیل نیز آماده خدمت رسانی به کاربران شماست)

سایت فروشگاهی شما ویترین کسب و کارتان خواهد بود و شما باید تمام اصول و استانداردهای لازم را برای آن در نظر بگیرید.

برای حوزه ی محصولات سوپر مارکتی میشه سایتی مشابه محصولات سوپر مارکتی اسنپ طراحی کرد ؟

خوشحال میشویم که سهمی در افزایش و گستردگی بیزینس شما داشته باشیم.

در این بخش به طراحی گرافیک و المان های سایت شما می پردازیم تا یک سایت بی سایت منبع نظیر با المان های اختصاصی به شما تحویل دهیم.

شما خودتون کارهای درگاه پرداخت و ثبت نام و ست کردنش روی سایت رو هم انجام می دید یا نه؟

سیستم آموزشی همراه با سیستم مدیریت یکپارچه با قابلیت توسعه

به واسطه خبرنامه که از ویژگی های طراحی وب سایت فروشگاهی تابان شهر به حساب می آید، با ثبت نام کاربران شما در آن، شما می توانید بانکی از ایمیل افرادی را داشته باشید که به محصولات شما علاقه مند هستند.

بعد از راه‌اندازی سایت، باید آن با از نظر گوگل بهینه کنید تا با حضور در صفحه اول گوگل، توسط کاربران دیده شوید.

من یک سایت فروشگاهی دارم میخواستم برای چند تاریخ مشخص روی یک سری از محصولات تخفیف اعمال بشه

همانطور که گفتیم، طراحی سایت فروشگاهی مانند یک شعبه جدید برای فروشگاه شماست. پس همانطور که همه فروشگاه ها به ویترین و جذابیت آن نیاز دارند، دریک وبسایت فروشگاهی نیز صفحه اصلی وبسایت شما به منزله ویترین آن است.

Report this wiki page