طراحی وب سایت

Wiki Article

به جای این مبلغ شما باید هزینه ای برای طراحی سایت فروشگاهی در نظر بگیرید که در مقایسه با مبلغ اجاره یا خرید مغازه بسیار کمتر است. پس شما سود بیشتری از فروش خواهید داشت.

 ارائه اطلاعات دقیق درباره حمل‌ونقل کالا و هزینه‌های آن

طراحی سایت و سئو سایت مکمل یکدیگر برای رسیدن به حجم فروش قابل توجهی می باشند.

محدود نبودن به مکان (کاربران سایت شما میتوانند از تمام نقاط دنیا باشند و مثل کسب و کارهای سنتی، محدود به مکان و منطقه جغرافیایی نیست)

اطلاعات بیشتر در مورد خدمات پشتیبانی سایت را می توانید در صفحه " هزینه پشتیبانی سایت " مشاهده کنید.

بسیاری از افراد تصور می کنند طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی مزایای بیشتری نسبت به طراحی سایت فروشگاهی آماده دارد. اما این افراد اطلاع دقیقی از قیمت طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی ندارند؛ برای طراحی اختصاصی لازم است که برنامه نویس از ابتدا یک سایت را به کمک کدنویسی طراحی و آماده کند.

این دسته از سایت ها با امکانات خاصی که برای هر یک از آنها تعریف می شوند به صورت تخصیص یافته برای مشتریانی که سفارش طراحی سایت فروشگاهی داده اند ، طراحی وب سایت طراحی و توسعه می یابند .

در این بخش به طراحی گرافیک و المان های سایت شما می پردازیم تا یک سایت بی نظیر با المان های اختصاصی به شما تحویل دهیم.

در ادامه شما می توانید امکانات و قیمت ساخت سایت فروشگاهی برای هر پکیج را در وب پویا مشاهده کنید:

امکان ارسال پیامک حاوی اطلاعات محصول خریداری شده به صورت خودکار بعد از خرید هر کاربر و میشه به سایت فروشگاهی اضافه کرد؟

ما به شما این نوید را میدهیم که با قرار گرفتن در مسیر درست بتوانید مشتریان وفادار خود را داشته باشید و از سایر رقبا متمایز شوید .

ما به خوبی با تفاوت‌های این دو، در شیوه طراحی سایت آشنا هستیم. در نتیجه بعد از بررسی کسب‌وکارتان، می‌توانیم بهترین وب سایت را بر اساس بازار هدف و پرسونای مشتری برای شما طراحی کنیم.

پس اکنون می‌توان این اصطلاح را این طور بیان کرد: “اگر شما اقدام به طراحی سایت فروشگاهی نکرده‌اید، کسب‌وکار شما در معرض دید تعداد زیادی از مشتریان‌تان، قرار نمی‌گیرد.”

طراحی فرم‌های مورد نیاز، مانند “فرم عضویت”، “فرم ورود” و غیره

Report this wiki page