طراحی وب سایت

Wiki Article

نمونه بسیار موفق سایت فروشگاهی ایرانی، “دیجی کالا” است. “آمازون” نیز مثال موفق طراحی سایت فروشگاهی اینترنتی در جهان است.

پس قطعا نمی‌توان تمام سایت‌ها را مثل هم طراحی کرد. زیرا امکانات، ظاهر، کاربران و هدف متفاوتی از هم دارند.

یک طراحی سایت فروشگاهی می تواند امکاناتی همچون سیستم حمل و نقل، سیستم حسابداری و مدیریت مالی، سیستم انبارداری و… را دارا باشد که کار شما را برای مدیریت آسان میسازد، برخی از طراحی سایت های فروشگاهی به صورت پیش فرض این امکانات را برای شما قرار می دهند اما شاید در طراحی فروشگاه اینترنتی این قابلیت در نظر نگرفته شده باشد، در این صورت می توان آنها را توسعه داد و این امکانات را به آنها افزود.

میشه پلن اقتصادی رو سفارش داد و در صورت پر شدن فضای هاست ، به فضای هاست اضافه کرد یا باید پلنی رو سفارش بدم که از اول هاست بالایی داره؟

به جای این مبلغ شما باید هزینه ای برای طراحی سایت فروشگاهی در نظر بگیرید که در مقایسه با مبلغ اجاره یا خرید مغازه بسیار کمتر است. پس شما سود بیشتری از فروش خواهید داشت.

بله؛ تیم وب پویا به وسیله ویدیو های آموزشی با کیفیت، آموزش کار کردن با تمامی بخش های مختلف سایت را به شما می دهد. شما می توانید ویدیو های آموزشی وب پویا را در صفحه " راهنمای مدیریت فروشگاه ساز وب پویا " مشاهده کنید.

امکان اضافه کردن شیوه های پرداخت مثل پرداخت در محل یا کارت به کارت هم در یک سایت فروشگاهی وجود داره؟

برای فروشگاه کیف و کفش پلن اقتصادی مناسب تره یا پلن حرفه ای؟

شما میتوانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا راهنماهایی های لازم را دریافت کنید .

در کل طراحی سایت فروشگاهی برای جذب مشتری جدید بهتر است و اپلیکیشن در فرایند هایی همچون تکرار خرید و ایجاد مشتری وفادار تاثیر بیشتری دارد.

برای سایت هایی که طراحی میکنید پلاگین هایی که لازم داشته باشم رو هم نصب می کنید یا خودم باید بعدا نصب کنم؟

بنابراین کاربر بعد از ورود به فروشگاه اینترنتی شما، به مشتری وفادار سایت تبدیل خواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این خدمات و دریافت مشاوره سئو، با ما تماس بگیرید.

نکته مهمی که در اینجا وجود دارد این است که استفاده از هر زبان برنامه نویسی، سایت منبع برای هر نوع وب‌سایت فروشگاهی مناسب نیست.

Report this wiki page