مفتول گالوانیزه | بررسی خرید سیم گالوانیزه

Wiki Article

آنگاه به واسطه غوطه وری در وان مذاب روی به صورت کاملاً عمقی و زیبا روکش دهی می شود .

به دلیل انعطاف بالای مفتول، در صنایعی از قبیل بافت توری جوشی، توری فلزی یا سیم‌خاردار کاربرد دارد.

که به ذلیل راحتی در جابه جایی، به شکل کلاف بسته بندی می شوند. همچنین هر سیم مفتولی با توجه به ضخامتی که دارد، با یک نمره تعریف می شود که شما می توانید با توجه به نیاز خود، مناسب ترین این مفتول را تهیه کرده و مورد استفاده قرار دهید.

در یک دسته بندی دیگر می‌توان مفتول گالوانیزه را به سیم رابیتس بندی و اسکوپ نیز تقسیم بندی کرد. مدل‌های رابیتس بندی نیز شامل دو مدل سخت و نرم هستند. به بیان بهتر هر چقدر که میزان کربن در فولاد بیشتر باشد، مفتول در دسته سخت خواهد بود و در مقابل هر چه که از میزان کربن آن تحت فرایند کاسته شده باشد، در دسته نرم قرار می‌گیرد.

همچنین قطر و اندازه برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید چشمه ها برای مناطقی محافظتی مانند نیروگاه ها و باغ ها متفاوت خواهد بود و هر نوع بر اساس کاربردی که هست بکار گرفته می شود.

روکش روی ایجاد شده بر روی این محصول نیز ۱۰ الی ۲۵ گرم بر متر می‌باشد.

مفتول مسوار که سیم مسی نیز گفته می شود از روکش کردن مفتول فولادی تولید می گردد و بسته به ضخامت مفتول فولادی و ضخامت روکش فلز مس قیمت سیم مسوار تعیین می گردد و برای خرید مفتول مسوار بازدید کنید علاوه بر قیمت باید به کاربرد آن نیز توجه کرد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیم صنایع مفتولی چیست؟ و یا سیم نصب ثابت و یا به اصطلاح رایج بازار سیم خشک ،

یکی از اصلی‌ترین کاربردهای مفتول گالوانیزه، استفاده در ساخت انواع توری می‌باشد.

این محصول برای قالب‌بندی نیز کاربرد دارد. منبع در گل فروشی‌ها و ساخت انواع محصولات تزئینی نیز از آن استفاده می‌شود.

سیم مفتول در روش سرد، قابلیت سازگاری با محیط‌های نامناسب و مرطوب را در طولانی مدت ندارد.

اما معمولاً دوام روکش آن‌ها بسیار کم می‌باشد. جزئیات بیشتر زیرا روکش ایجاد شده از “روی” در روش گالوانیزه سرد، بسیار نازک و سطحی می‌باشد.

– اعتبار: استانداردهای مختلف در خصوص گالوانیزینگ ورقهای فولادی، درزمینه ایجاد ۰ پوششهای نازک بحث می کنند و این نشان خرید مفتول گالوانیزه دهنده آن است که طول عمر و نحوه عملکرد لایه روی ، برای مصرف کننده قابل اعتماد است.

Report this wiki page