مفتول گالوانیزه | گزینه قیمت سیم گالوانیزه

Wiki Article

این نوع مفتول ها با پوشش ضخیمی که دارند در برابر آسیب و تخریب مقاومت می کنند و اگر عوامل تخریب کننده بخواهند به آن ها آسیبی برسانند پوشش از بین می رود اما سیم از بین نخواهد رفت.

در مورد تولید مفتول های گالوانیزه به روش گرم در قسمت قبل توضیح دادیم و گفتیم که مفتول ها را ابتدا حرارت می دهند و سپس در محلول روی غوطه ور می کنند تا پیوندی قوی میان فولاد و روی برقرار شود و پوششی ضخیم از روی بر روی مفتول تشکیل شود.

خریداری این نوع مفتول ها بسیار آسان است و قیمت مناسبی دارند به همین دلیل امکان خرید برای همه ی افراد وجود دارد.

البته مواردی مانند قیمت مواد اولیه مانند قیمت سنگ آهن، نوسانات ارز، قیمت فولاد و مواردی مانند هزینه های سوخت، حمل و نقل همچنین میزان عرضه و تقاضا بر قیمت این محصول تاثیر دارد.

درپوش های گالوانیزه از یک لایه صاف که از فلز ذوب شده ی روی، آبکاری می شوند.

جدول وزنی مفتول هزینه حمل خرید سریع بزرگترین بازار سیم و مفتول

اگر چه پوشش تشکیل شده روی مفتول به روش سرد بسیار نازک است اما این مفتول ها بسیار منعطف و شکل پذیر منبع هستند و این یک مزیت برای آن ها به حساب می آید و در بسیاری از صنایع از آن استفاده میشود.

سهم کوچکی در رشد و شکوفایی صنعت تولید مفتول مسوار، مفتول سفید (اسیدشوی) و مفتول سیاه و صنایع وابسته داشته باشد.

این موضوع باعث شده تا روش‌های مختلف گالوانیزه در اینجا معرفی شود و انتخاب نوع مفتول به نوع استفاده‌ای که از مفتول می‌شود، بستگی دارد.

مفتول گالوانیزه در این مطلب میخواهیم در مورد مفتول ادامه گالوانیزه، ویژگی ها و کاربردهای آن بگوییم؛ لطفا تا پایان مطلب با ما همراه باشید. به طور حتم شما سیم مفتول ها را میشناسید و میدانید جزو پرکاربردترین محصولاتی است که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار میگیرد. سیم مفتول ها را از فولاد میسازند و با شنیدن نام فولاد استحکام و مقاومت به یاد شما خواهد آمد، بنابراین سیم مفتول ها نیز با توجه به اینکه از فولاد کم کربن ساخته میشوند میتوانند کاربردهای بسیار زیادی در صنعت داشته باشند.

امروزه با استفاده از سیم‌های مفتولی گالوانیزه می‌توان مجسمه‌های فلزی زیبا درست این را نگاه کن کرد و در منزل یا محل کار استفاده کرد.

همچنین برای ساخت کابل های برق زره پوش، عناصر فلزی خم شده، چوب لباسی، عناصر قفسه بندی، عناصر منبع شمشیر بازی فلزی، آویز برای سقف های کاذب، تجهیزات مورد استفاده در دندان پزشکی، چوب لباسی، دستگیره سطل و … از انواع مفتول گالوانیزه استفاده میشود.

عمل گالوانیزاسیون مفتول به دو روش ۱- گالوانیزه گرم ۲- گالوانیزه سرد  می‌باشد. از جمله مزایای استفاده از سیم سفید می‌توان به مقاومت بالا در برابر خوردگی و زنگ‌زدگی، نگهداری آسان این محصول و قیمت مناسب نسبت به کارایی آن، می‌توان نام برد.

تعداد دفعاتی که شمش باید از دستگاههای نورد عبور کند بستگی قطر مفتول مورد نظر دارد. پس از نورد شدن مفتول با استفاده از جزئیات بیشتر دستگاه های تولید کلاف توپی می شود.

Report this wiki page