مفتول گالوانیزه | دستیابی به کار خرید سیم گالوانیزه

Wiki Article

در گلخانه‌ها با استفاده از سیم مفتول فضا را تفکیک می‌کنند تا بتوانند از آن حداکثر استفاده را ببرند.

در روش تولید مفتول گالوانیزه سرد، ابتدا مفتول سیاه را اکسیدزدایی کرده و با کمک سیستم‌های پیشرفته جریان الکتریکی و فرآیند الکترولیز، لایه‌ای پوششی را روی آن روکش می‌کنند.

گاهی تولید فنس با استفاده از مواد پلی اتیلن انجام می شود که معمولا برای حصار کشی موقت انجام می شود.

مرحله ی آخر نیز سیم ها وارد وان مذاب روی شده و پس از خارج کردن سیم ها از بین محلول مذاب آنها را به صورت کلاف جمع میکنند.

صنایع مفتول کالا

ثبت سفارش محصولات درباره ما تماس با ما اخبار و مقالات تــوری تــوری مش فنس باغی گریتینگ مفتول ورق میلگرد نقشه گوگل

مفتول مسوار که سیم مسی نیز گفته می شود از روکش کردن مفتول فولادی تولید می گردد و بسته به ضخامت مفتول فولادی و ضخامت روکش فلز مس قیمت سیم مسوار تعیین می گردد و برای خرید مفتول مسوار علاوه بر قیمت باید به کاربرد آن نیز توجه کرد.

سهم کوچکی در رشد و شکوفایی صنعت تولید مفتول مسوار، مفتول سفید (اسیدشوی) و مفتول سیاه و صنایع وابسته داشته باشد.

البته ویژگی هایی که در قسمت های قبل برای مفتول های گالوانیزه گفته شد اکثرا مزیت نیز محسوب میشوند.

از سیم‌های مفتولی گالوانیزه در مراکزی که به پرورش طیور یا مرغ مشغول هستند، استفاده می‌شود. این سیم‌ها به منظور حفاظت از پرندگان و جوجه‌ها کاربرد بسیاری دارند.

از بهترین و مقاوم ترین مفتول ها می توان به مفتول سیاه اشاره کرد. مفتول سیاه طی یک فرایند سخت و پیچیده تهیه می شود. به شکلی که این سیم ها در دمای بالای ۹۰۰ درجه سانتی گراد برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید داغ شده و به انعطاف پذیری مورد نیاز می رساند. مفتول های سیاه را در بازار می توان به شکل کلاف های پیچیده مشاهده می توانید اینجا را امتحان کنید کرد.

مفتول گالوانیزه یا روکش دار با توجه به اینکه قیمت بالایی نسبت به مفتول سیاه یا معمولی دارد ولی با توجه به عمر بالایی که دارند از نظر اقتصادی مقرون به صرفه می باشد . محل مورد استفاده گزینه بعدی برای انتخاب بهتر فنس می باشد، برای اینکه قیمت مفتول گالوانیزه با روکشدار متفاوت است و هزینه خرید فنس روکشدار بالاتر از نوع گالوانیزه می باشد.

مفتول گالوانیزه در دو نوع سرد و گرم تولید میشود.نوع سرد آن فولاد بدون اکسید را با روش الکترولیز فلز روی را روی سطح مفتول می پوشانند در این روش کلفتی روی پوشش داده شده کم می باشد و سایت منبع در نتیجه در برابر رطوبت مقاومت زیادی ندارد.

یکی از طرح‌های پرکاربرد و پرطرفدار ورق پانچ ستاره است. در این حالت چشمه ورق، به طرح ستاره اینجا را بررسی کنید در برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید ابعاد و اندازه‌های دلخواه تولید می‌شود.

Report this wiki page