طراحی وب سایت برای Dummies

Wiki Article

به همین خاطر، طراحی سایت واکنش‌گرا، یک الزام برای سایت‌های فروشگاهی است.

تفاوتی که سایت های فروشگاهی با دیگر سایت ها دارند، نحوه مدیریت اینگونه سایت ها می باشد. در واقع نحوه مدیریت سایت های فروشگاهی باید به گونه ای باشد که بتوان به راحتی تغییراتی را در آن اعمال کرد؛ چراکه در این سایت ها ممکن است نیاز باشد که در بازه های زمانی کوتاهی قیمت ها، موجودی کالاها و … به صورت لحظه ای بروزرسانی گردد.

امروزه اغلب کسب و کارها از حالت سنتی خارج شده اند و همگام با تکنولوژی پیش می روند .

از ویژگی های طراحی سایت با مدیارست این است که شما می توانید با بهره مندی از خبرنامه، از کاربرانی که مایل هستند نیز ثبت نام به عمل آورید و یا با در دست داشتن ایمیل آن ها، اضافه شدن محصولات جدید به لیست فروش و یا شارژ مجدد یک محصول را به آن ها اطلاع دهید. 

شما با طراحی فروشگاه های اینترنتی ، می توانید از این فرصت استفاده کنید و طیف وسیعی از خریداران را از طریق سایت خود پاسخگو باشید.

استخدام در کاسپید

شما با طراحی سایت فروشگاهی برای کسب و کار خود وارد پروسه برند سازی میشوید. بعد از طراحی فروشگاه اینترنتی خود میتوانید به راحتی و با سئو سایت و فروشگاه آنلاین خود و تبلیغات فراگیر در فضای وب و سوشیال مدیاها ، به برند سازی کسب و کارتان کمک کنید.

یکی از مزیت های خوب داشتن فروشگاه آنلاین فروش بدون واسطه است که امکان این را به شما میدهد که محصولات خود را بدون نیاز به واسطه ها به دست مشتری برسانید.

بعد از راه‌اندازی سایت، باید آن با از نظر گوگل بهینه کنید تا با حضور در صفحه اول گوگل، توسط کاربران دیده شوید.

بنابراین هزینه طراحی سایت شما بستگی به ادامه مطلب امکانات و خواسته های شما دارد.

برای یک سایت فروشگاهی باید امکانات مختلفی شامل ثبت سفارش و ارسال به سبد خرید، درگاه پرداخت اینترنتی به منظور پرداخت هزینه، ارسال از طریق پست، درج محصولات با جزئیات بیشتر و همراه با قیمت گذاری، کد تخفیف و هر آنچه که یک وبسایت فروشگاهی به آن نیاز دارد باید در نظر گرفته شود.

ارایه ساختار و چیدمان صفحه اصلی و کلیه صفحات داخلی و شبیه سازی عملکرد وب سایت

برخی برند های طرف قرارداد با کاسپید زعفران سحرخیز شرکت نیک کالا صنایع غذایی مارین شرکت تهران دارو شرکت زرین غزال (بستنی دایتی) شرکت پاکسان فدراسیون فوتبال بیمه رازی چیچک بهریزان برنج آوازه پخش قاسم ایران لینا نیک عطر بیک امرسان صنایع غذایی هانی نوین زعفران صنایع غذایی شام شام شرکت ایران گلاب هتل مارینا پارک کیش شرکت ایرانکو (سونی) شرکت ساپکو چینی زرین پمپ ایران مارگارین صنایع غذایی ب.

استفاده از روش های پرداخت مختلف و اتصال به درگاه های پرداخت الکترونیکی

Report this wiki page