بررسی این گزارش در مورد طراحی سایت فروشگاهی

Wiki Article

دسترسی پنل مدیریت سایت به چه صورت است؟ دسترسی پنل مدیریت سایت به چه صورت است؟

مهم است که در این مسیر از تیم طراحی سایت خود، سیگنال‌های مثبت دریافت کنید و آسوده خاطر باشید.

 همچنین می‌توان به وب سایت‌ها را از نظر نسل نیز دسته بندی کرد، که شامل وب سایت‌های وب ۱، وب سایت‌های وب ۲ و وب سایت‌های وب ۳ می‌شود.

این فصل در واقع آماده کردن کامپیوتر برای کار، قبل از زدن اولین طرح شماست.

نیازسنجی سامانه آنلاین درخواست طراحی سایت لطفا جهت دریافت پیش فاکتور و قیمت از طریق سامانه درخواست اقدام نمایید

مهم‌ترین نکات طراحی سایت که حتما باید آن‌ها را رعایت کنید.

با تمام مزایایی که این روش دارد، ولی مشکلات جدی و متعددی دارد که باعث می‌شود کمی در تصمیم خود بازنگری کنید. نکته مهم دیگر که نباید نادیده بگیرید این است که بسیاری از هزینه‌ها به ناچار در ادامه به شما تحمیل می‌شود. این مشکلات مهم شامل موارد زیر می‌شود:

چون اکثر کاربران ما درایران از ویندوز استفاده می کنند پس ابزارهای موجود در ویندوز را بررسی خواهیم کرد.

امکان ایجاد، حذف، ویرایش و مدیریت سفارش‌ها امکان تغییر وضعیت سفارش‌های ثبت شده (در انتظار، در حال انجام، تکمیل شده، لغو شده، مسترد شده) امکان مشاهده گزارش‌های فروش بر اساس زمان‌های هفتگی، ماهانه، سالانه و تاریخ مشخص امکان مشاهده گزارش‌های فروش بر اساس محصولات موجود در سایت امکان خروجی گرفتن از سفارش‌ها بر اساس دسته‌بندی محصول، محصول خاص بر اساس تاریخ مشخص امکان ایجاد انواع کد تخفیف درصدی، عدد ثابت و کد ادامه مطلب تخفیف مخصوص سبد خرید امکان ایجاد روش‌های پستی (پیک، پیشتاز، تیپاکس و باربری) امکان اتصال به پنل پیامکی جهت ارسال پیامک‌های خرید برای خریداران و مدیران امکان اتصال سایت به انواع درگاه‌های بانکی مستقیم و واسط امکان تعریف حالت‌های مختلف واحد پولی (ریال، تومان، دلار و…) امکان ارسال ایمیل به خریداران و مدیران بعد از انجام سفارش‌هایی که انجام می‌شود امکان افزودن، حذف، غیرفعال‌سازی، جابجایی فیلد‌های فرم صفحه تسویه حساب بخش کاربران و دیدگاه‌های کاربری

طراحی سایت اختصاصی بر اساس نیازهای مشتری انجام می شود. اولین مرحله از انجام پروژه طراحی سایت حرفه‌ای و اختصاصی بررسی و تحلیل نیازهای مشتری است، پس از مرحله نیازسنجی کارشناسان ما راهکارهای مناسب را به شما ارائه خواهند داد. در اولین مرحله برای برآورد زمان و هزینه انجام پروژه طراحی سایت اختصاصی شما می بایست نیازهای خود را فهرست کرده و آنها را اولویت‌بندی کنید.

با طراحی سایت املاک می توانید در هر ساعتی پاسخگوی مشتری باشید:

امکان درج نامحدود از انواع محصولات دانلودی و پستی امکان ویرایش، حذف، کپی‌کردن و مدیریت محصولات ذخیره و منتشر شده امکان ایجاد نامحدود دسته‌بندی برای محصولات امکان ویرایش، حذف و مدیریت دسته‌بندی‌های ایجاد شده امکان ایجاد نامحدود برچسب برای محصولات امکان ویرایش، حذف و مدیریت برچسب‌های ایجاد شده امکان ایجاد انواع نامحدود ویژگی برای محصولات امکان ویرایش، حذف و مدیریت ویژگی‌های ایجاد شده امکانات و خدمات جانبی فروشگاه آنلاین

این پکیج‌ها مناسب اساتید، مدارس، موسسات و آموزشگاه هایی با آموزش آنلاین می باشد

دامنه‌ها را برای یک سال خریداری یا به عبارت درست‌تر اجاره می‌کنند و هر سال با توجه به نوع پسوند، مبلغی برای تمدید اجاره آن پرداخت می‌کنند.

Report this wiki page