خرید سیم گالوانیزه برای Dummies

Wiki Article

معمولا مراکزی که اقدام به فروش مفتول گالوانیزه می کنند می بایست از میزان ضخامت مفتول و همچنین نوع سرد و گرم این مفتول اطلاعات کاملی را داشته باشد تا بتواند در ارائه دادن قیمت نمونه های مختلف مشتریان خود را متقاعد نماید.

فلز روی: اصطلاح گالوانیزه به این معناست که فلزی با روی مخلوط شده است. روی سیم پایه یک لایه فلز روی پوشانده شده است. همین پوشش روی است که به سیم گالوانیزه خواص مفیدی می بخشد.

از این نوع فولاد برای ساختن تجهیزات خاص مانند دکل برق, سطل‌ زباله, گاردریل، اسکلت گلخانه و … استفاده میکنند.

۱- نرمی : به توانایی کوره در حرارت دادن مناسب آن بستگی دارد.

ضخامت لایه گالوانیزه گرم بین ۱۰۰ تا ۱۳۰ میکرون است در صورتی که ضخامت لایه گالوانیزه سرد ۲۵ میکرون است.

قفل کردن پنجره ها برای عایق یا ایمن نگه داشتن خانه ها با سیم های فولادی گالوانیزه آسان است. این سیم در عین حال نرم و انعظاف پذیر هستند و به راحتی قالب می شوند.

پیشنهاد می کنیم مقاله ورق اطلاعات بیشتر گالوانیزه و کاربردهای آن و چه ویژگی هایی دارد را بخوانید.

همچنین این فرایند باعث مقاومت آن‌ها در برابر آتش سوزی می‌شود. در نتیجه حتی در دمای بالا، سیم به راحتی ذوب نمی‌شود و پایدار باقی می‌ماند.

 از مصالح ساختمانی پر مصرف پروفیل می باشد. پروفیل به دو به دو نوع ساختمانی و صنعتی تقسیم می گردد. پروفیل های ساختمانی در ساختمان سازی کلیک کنید به کار می روند.

در صورتی که در مفتول حفره های گازی مشاهده گردد دلیل آن را در حبس گازهایی که در هنگام شکل گیری و انجماد شمش صورت گرفته است می توان یافت. برای این منظور بهتر است شمش را در خلاء تولید می کنند که این کار مخصوصا در کارخانه های مدرن انجام می شود. از دیگر روش های زدودن حفره های گازی در شمش افزودن آلومینیوم، سیلیسیوم و یا منگنز به مذاب می باشد.

مفتول های گالوانیزه طول عمر بالایی دارند و میتوانند وزن اجسام اینجا سنگین را تحمل کنند.

خریداری این نوع مفتول ها بسیار آسان است و قیمت مناسبی دارند به همین دلیل امکان خرید برای همه ی افراد وجود دارد.

اما در متالورژی برای نظم دادن به کریستالهای فولاد راهی وجود دارد که باعث ایجاد نرمی فولاد و یا از بین بردن اثر سختی ایجاد شده در اثر سایت منبع عملیات مکانیکی می گردد. این روش که از طریق حرارت دادن فولاد و نگهداشتن آن در دما و زمان معینی صورت می گیرد عملیات آنیل نام دارد.

سیم مفتول گالوانیزه با جزئیات بیشتر توجه به روش تولید آن به دو دسته‌ی مفتول گالوانیزه گرم و مفتول گالوانیزه سرد نیز تقسیم‌بندی می‌شود:

Report this wiki page