خرید مفتول گالوانیزه و بهترین قسمت سیم گالوانیزه

Wiki Article

ورق استیل ورق پانچ ورق سیاه ورق گالوانیزه ورق آلیاژی ورق آلومینیوم ورق آجدار ورق روغنی

از طرفی دیگر با توجه به کیفیت بسیار بالایی که نسبت به مفتول فولادی بدون روکش دارد؛ لذا اگر هم وجه بیشتری برای 

روش تولید: همان‌طور که پیش‌تر گفته شد به دو صورت گالوانیزاسیون گرم و گالوانیزاسیون سرد تولید می‌گردد که در ایران نوع گرم آن موجود است.

به این ترتیب عملیات کشش را به تدریج برای ساخت این نوع محصول انجام می دهند.

در ورق های پوشش دهی شده با روی، این فلز حتی از گوشه ها و لبه های تیز نیز محافظت میکند که در بسیاری از صنایع این مزیت بسیار حائز اهمیت است.

در پوشش گالوانیزه، هنگامی که ناحیه ای خورده می شود، فولاد مورد استفاده باعث محافظت کاتدی در مناطق کوچک و در معرض آسیب بیشتر می شوند.

ورق گالوانیزه این آهن ، حتی اگر پوشش آن هم شکستگی پیدا کند، از زنگ زدن محفوظ می ماند. ماهیت آهن گالوانیزه در آهن گالوانیزه ، بین آهن و روی ، پیلی الکتروشیمیایی تشکیل می شود که در آن روی به جای آهن به عنوان آند بکار می رود و آهن به عنوان کاتد. روی در آند اکسید می شود چون فلزی پست تر یا فعالتر از آهن است و دارای پتانسیل احیاء کمتری از آهن است و پتانسیل اکسید بیشتری از آن دارد.

بولت توری مرغی توری پرسی توری سرندی رابیتس سیم خاردار خطی حلقوی شاخ گوزنی سیم مفتول فنس توری حصاری مش مفتول گالوانیزه

لوله و اتصالات فولادی برق لوله برق فولادی لوله گالوانیزه سرد

این نوع سیم به دلیل موفقیتی که در طول تولید خود دارد، نزد مصرف کنندگان بسیار محبوب است.

در این روش تولید مفتول را در کوره آنیل قرار داده و حرارت لازم را به آن می دهند تا به اصطلاح پخته شود. این فرایند به این دلیل انجام می گیرد تا کربن موجود در مفتول کاهش پیدا کند و از قابلیت هایی نظیر نرمی ، انعطاف و نفوذ پذیری بالایی برخوردار شود.

در برخی موارد، مفتول گالوانیزه نیز در بالای نرده ها قرار می گیرد تا مردم و یا سارقین نتوانند بالای نرده ها بروند.

مهم ترین عامل در نحوه قیمت گذاری این محصول نوع و روش ساخت آن ها است. انواع مختلفی از این مقطع فولادی در بازار وجود دارد. قیمت گذاری آن ها نیز متفاوت است. البته مواردی مانند قیمت مواد اولیه مانند قیمت سنگ آهن، نوسانات ارز، قیمت فولاد و مواردی مانند هزینه های سوخت، حمل و نقل همچنین میزان عرضه و تقاضا بر قیمت این محصول تاثیر دارد.

چه از نظر ساخت و ساز کلیک کنید مسکونی و چه تجاری، دوام فولاد گالوانیزه باعث محبوبیت بیش از یک قرن در این صنعت شده است. همچنین درخششی که فولاد گالوانیزه به ساختار های معماری میدهد، گزینه زیبایی شناسی مطلوبی را به هنرمندان و معماران معاصر ارائه میکند.

Report this wiki page