5 تکنیک آسان برای قیمت سیم گالوانیزه و مفتول گالوانیزه

Wiki Article

از توری می‌توان در کاربردهای متنوعی استفاده کرد و انتخاب نوع مناسب از آن، به محل استفاده و مشخصه‌های موردنیاز بستگی دارد.

-سیم نمره ۱۴:ضخامت آن ۲ میلیمتر است.بسته های آن ۲۵و ۵۰ کیلوگرم وزن دارند. انواع آن شامل:سرد چینی-گرم چینی وگرم ایرانی می باشد.

سیم مفتول گالوانیزه با توجه به روش تولید آن به دو دسته‌ی مفتول گالوانیزه گرم و مفتول گالوانیزه سرد نیز تقسیم‌بندی می‌شود:

تلاش میشود همگام با گسترش و توسعه آهن آلات و پروژه های عظیم ملی در سراسر کشور سهمی در پیشبرد اهداف صنعتی و اقتصادی ایران عزیزمان داشته باشیم. راه های ارتباطی با مرکزآهن

مفتول گالوانیزه همچنین در کاربردهای صنعتی که خطر به وجود آمدن آتش است، بسیار کاربردی خود را جلوه می دهد.

در روش گرم، معمولاً «روی» حرارت داده شده تا ذوب شود. سپس قطعه فولادی درون روی مذاب قرار می گیرد.

این کلیک کنید توری‌ها به دلیل فرآیند ساخت ویژه‌ای منبع که دارند، از استحکام ساختاری بالایی برخوردارند.

سیم فولادی گالوانیزه به گونه ای است که از ورود حیوانات و سارقین به محل شما جلوگیری می کند و در واقع با این کار امنیت شما را تضمین می کند.

 از جمله محصولاتی به شمار می رود که مراحل تولید آن بسیار زیاد بوده و این محصول باید مراحل مختلفی را طی کند تا به عنوان یک محصول آماده و کاربردی بتوان از آن بهره مند شد.

سیم سفید جزئیات بیشتر گرچه قیمت بالاتری نسبت به سیم سیاه دارد، اما بخاطر طول عمر بالا، مقرون به صرفه می باشد.

در بازار می توانید اینجا را امتحان کنید با دو نوع مفتول گالوانیزه ایرانی و چینی مواجه خواهید شد. نوع ایرانی دوام لینک منبع بیشتری در برابر عامل فرسایشی داشته، درحالیکه نوع چینی مقاومت کمتری از خود نشان می‎دهد.

توری‌ها را می‌توان در سایزها و مشخصات مختلفی تهیه کرد. آن ها از مواد مختلفی توسط دستگاه‌های مجهز، بافته می‌شوند.

پر مصرف ترین سیم مفتول گالوانیزه است. ضخامت آن ۱/۲ میلیمتر است.بسته های آن۲۵۵کیلوگرم وزن دارند. نوع سرد چینی آن بیشترین مصرف را دارد.

از این سیم های گالوانیزه برای ساخت طناب های فلزی و سیم های مقاوم در برابر خوردگی و همچنین برای تقویت کابل های برق چند هسته ای استفاده می شود.

Report this wiki page