خرید مفتول گالوانیزه و راهنمای قطعی راهنمای قیمت سیم گالوانیزه

Wiki Article

همچنین استفاده از ورق های گالوانیزه به دلیل سازگاری با محیط زیست بسیار محبوب است چرا که بدون تولید گازهای مضر و گلخانه ای میتواند دهه ها ماندگاری را تضمین کند.

تعداد زیادی از آنها بی رنگ یا نقره ای رنگ هستند. این رنگ نقره ای در واقع پوشش زینک (روی) است.

 پوشش گالوانیزه دارای ساختار متالورژیکی منحصر به فردی است که مقاومت فوق العاده ای برابر آسیب مکانیکی از جمله در حمل و نقل، نصب و سرویس می دهد.

به ویژه از فولاد گالوانیزه اغلب در ساختمان هایی با اسکلت فلزی استفاده می شود. از فولاد گالوانیزه همچنین برای ایجاد سازه هایی مانند بالکن، ایوان، راه پله، نردبان، راهرو و … استفاده می شود.

مفتول سیاه مفتول مسوار مفتول استنلس استیل مفتول فنر مفتول گالوانیزه سیم خاردار الکترود

مرحله غیر فعال سازی سطح بلافاصله پس از خروج قطعات از وان روی شروع میشود. برای این کار ابتدا قطعات چند لحظه پس از خروج از وان روی خنک می شوند و سپس در یک وان پسیو غوطه ور می شوند.

سیم های گالوانیزه در مقابل اکسید شدن و زنگ زدگی در انواع شرایط جوی و آب و هوایی مقاوم می باشند.

بدین ترتیب می توان به این نتیجه رسید که محصول تولید شده با استفاده از روش روکش کاری گرم، کیفیت بالاتری نسبت به قطعه تولید شده با روش روکش کاری سرد دارد. این موضوع ممکن است بر روی قیمت مفتول گالوانیزه نیز تاثیر گذار باشد.

با توجه به اینکه عملیات گالوانیزاسیون هزینه ی چندانی را در بر ندارد امکان خرید این نوع محصولات در بازار با قیمت مناسب وجود دارد. این نوع در مقایسه با انواع بدون روکش از کیفیت بالاتری برخوردار بوده و دوام و استحکام بیشتری در مقابل فشار و ضربات از خود نشان می دهند.

اگر می خواهید در رابطه با این محصول اطلاعات کاملی به دست آورید تا پایان کلیک کنید مقاله با ما همراه باشید.

این روش بسیار شبیه به گالوانیزه گرم است اما معمولا در کارخانه فولاد انجام می شود. پیش گالوانیزه کردم ورق، روی موادی انجام میشود که از قبل شکل خاصی دارند.

مقاله و جامعه ای در مورد آهن آلات و به خصوص مفتول بود ممنون از مجموعه فولاد صنعت زمانی

سیم فولادی گالوانیزه اغلب در جلوه های خاص مورد استفاده قرار می گیرد که پشتیبانی از طرح های دیواری یا نقاشی ها، در آن مکان بسیار مهم است.

چاپ تمام قیمت ها اشتراک قیمت سیم گالوانیزه بروزرسانی ۱۴۰۱/۰۸/۲۹ ۱۲:۱۱ خروجی اکسل

Report this wiki page