طراحی سایت فروشگاهی

Wiki Article

رمز عبور را وارد کنید رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید ورود با رمز یکبار مصرف

ثبت نام شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید ورود به سایت

از علائم نگارشی مثل خط فاصله در دامنهٔ انتخابی استفاده نکنید؛

انتخاب قالب، درست مثل دکورزدن مغازه است. شاید بهتر باشد چیزی را که می‌خواهید، ابتدا روی کاغذ بکشید و بعد از آن، کار سفارشی‌سازی قالب را شروع کنید.

نمودار قیمت افزایش و کاهش قیمت محصول را به صورت یک نمودار در صفحه محصول نمایش می دهد تا کاربر بتواند اطلاعات بیشتری از محصول داشته باشد.

اول از همه یک چیز را بگوییم. اگر قصد طراحی اولین سایتتان را دارید، بهتر است سراغ این روش نروید؛ چراکه نیازمند داشتن دانش فنی بالایی است.

حالا بیایید تا ساخت سایت فروشگاهی را در ۷ مرحله یاد بگیریم:

تصاویر دلیل اصلی زیبایی سایت شما هستند، سعی کنید از منبع تصاویر با کیفیت استفاده کنید

یعنی شما یکبار هزینه میدید به طراح سایت که سایتتون رو طراحی و آماده کنه و روی هاست و دامنه قرار بده.

طراحی سایت فروشگاهی مزیت های زیادی دارد، یکی از این مزیت ها فروش آنلاین آن است. شما می توانید در کنار کسب و کار ادامه مطلب خود به فروش محصولاتتان در سایتتان بپردازید و یا اینکه در سایتتان محصولات مجزا و متفاوتی را به فروش برسانید .

طراحی سایت فروشگاهی با امکانات سایت دیجی کالا امتیاز کاربران

برای بالاآوردن یک اینجا کلیک کنید سایت، به فضایی نیاز دارید که از محتوای سایت شما نگهداری کند. به چنین فضایی، اصطلاحاً هاست می‌گویند که به‌معنای میزبان منبع است.

مورد دیگری که باید راجع به آن صحبت کنیم، انتخاب پسوند دامنه است. به تصویر زیر توجه کنید، هر دامنه به ۲ قسمت اصلی، نام و پسوند تشکیل شده است.

To simplify media information embedding, You may use over 80+ handy material widgets to output factors like grids, lists, tabs, online video and audio, Google Maps, plus much more. All widgets have a complete list of منبع options visible in an Solutions tab. Effectively Documented

Report this wiki page