قیمت طراحی سایت برای آدمک

Wiki Article

امکان ساخت فرم چند مرحله‌ای امکان ساخت فرم‌ها با فیلد‌های شرطی (مثلا اگر شخصی گزینه مالی را انتخاب کرد، یک فیلد برایش باز شود و از شخص موبایلش را بگیرد و اگر همان شخص گزینه طراحی سایت را انتخاب کرد، فیلد دیگری نمایش داده شود و از شخص آدرس سایتش را بگیرد) امکان ساخت فرم‌های محاسباتی که با علائم «جمع، تفریق، ضرب، تقسیم» انجام می‌شوند امکان ارسال فرم‌های پر شده توسط ایمیل به کاربر و مدیر سایت امکان مشاهده، حذف فرم‌های ثبت شده در پنل مدیریت امکان گرفتن خروجی اکسل از فرم‌ها و پیام‌های ثبت‌شده امکان اتصال فرم‌ها به درگاه بانکی و پنل‌های پیامکی (در صورت درخواست و سفارش این قابلیت می‌توانیم روی سایت شما نصب و تنظیم کنیم) توجه: این قابلیت برای ایجاد فرم‌های تماس، استخدام و از این مدل‌ها است و نمی‌توانید با آن آزمون‌های آنلاین پیشرفته بسازید چون اساسا قابلیت ساخت آزمون نیست. اتصال به درگاه پرداخت بانکی و پنل پیامکی

ما قصد داریم برای فروشگاه یک سایت راه اندازی کنیم و محصولاتمون رو اینترنتی بفروشیم. آیا به نظر شما این هزینه‌ای که برای طراحی سایت می‌کنیم جبران می‌شود؟

امروزه شما می توانید با هرکدام از شرکت های مختلفی که در تهران، شیراز، اصفهان، مشهد و… (در هر شهری که میخواهید) تماس بگیرید، درمورد خدمات طراحی سایت آنها سوال کرده و به انتخاب خودتان از بین تمام شرکت های طراحی سایت، هرکدام که فکر می کنید به ویژگی های مدنظر شما نزدیک تر است، درخواست طراحی وب سایت حرفه ای بدهید.

گروه فناورانه آسا اسکریپت با فعالیت در زمینه خدمات اینترنتی و فناوری اطلاعات به صورت تخصصی مرجع برنامه نویسی و طراحی انواع وب سایت های فروشگاهی، خبری، فناورانه، شخصی و شرکتی است

مشاوران وب۲۴ برای طراحی سایت، پیشنهادها و راهکارهای لازم را به شما ارائه می‌دهند. تعرفه طراحی سایت در هماهنگی با نیازهای مشتری تعیین می‌شود. همکاران ما در وب ۲۴ در مراحل اولیه، برای رسیدن به طرح مورد قبول مشتری، زمان زیادی صرف می‌کنند و در تلاش‌اند تا با هزینه‌ای معقول، بهترین سایت اختصاصی را برای مشتری طراحی کرده و رضایت او را به بهترین نحو جلب کنند. 

امکان ارائه گزارشات هر پاپ‌آپ که جند مرتبه دیده شده یا روی دکمه‌های موجود روی پاپ‌آپ کلیک شده قابلیت اتصال پاپ‌آپ به سرویس‌های ارسال ایمیل انبوه مانند میل‌چیمپ، میلرلایت قابلیت پشتیبانی پیشرفته کاربران وب سایت

وب سایت های شرکتی معمولا برای اهداف گوناگونی طراحی کلیک کنید و پیاده سازی می شوند، ارائه کاتالوگ آنلاین، معرفی هدمات و آشنایی کاربران با سرویس های شرکت و پشتیبانی ۲۴ ساعته مشتریان از مهمترین دلایل طراحی ای نوع وب سایت ها هستند.

تعرفه طراحی سایت حرفه ای به نسبت روش طراحی سایت ارزان قیمت بیشتر است؛ زیرا پیاده‌سازی اولیه سایت، زمان زیادتری می‌برد و پیچیده‌تر است. مزیت طراحی وب سایت به صورت اختصاصی این است که بعد از پرداخت هزینه اولیه، تغییرات آتی سایت با هزینه کمتری صورت می‌گیرد. درعوض، سایت‌های اختصاصی بسیار انعطاف‌پذیر هستند، تغییرات دلخواه شما روی آن‌ها خیلی سریع انجام می‌شود و مهم‌تر از همه، با موتورهای جستجوگر سازگارترند.

امروزه داشتن سایت حرفه‌ای یکی از عواملی است که به رشد کسب و کار شما کمک می‌کند. طراحی حرفه‌ای سایت و به‌روزرسانی مطالب، عامل موثری در جذب مشتریان و علاقه‌مندکردن آن‌ها به ادامه و گسترش همکاری با شماست. شاید هزینه طراحی سایت اختصاصی در ابتدا برای شما توجیه‌پذیر نباشد، اما همان‌قدر که وب‌سایت حرفه‌ای می‌تواند اعتبار کسب و کار شما را بیشتر کند، وب‌سایت ضعیف یا نداشتن آن می‌تواند به شما آسیب بزند.

با این وجود، شما باید نیازمندی‌های خود را به طور کامل در نظر داشته باشید و بیان کنید، چون این موارد در تعیین قیمت طراحی سایت تاثیر دارد.

جی کوئری، مدت زمان یادگیری این برنامه نیز ۴۰ الی ۸۰ ساعت است و اگر بتوانید ۴۰۰ الی ۶۰۰ ساعت تمرین کنید و به مطالب آموزشی تسلط کافی پیدا کنید به راحتی امکان طراحی بخش های ظاهری سایت را خواهید داشت.

سلام. ما قبلا وب سایت شرکت را به یکی از شرکت های طراحی سایت دیگه دادیم که برای ما انجام دادند که متاسفانه الان از پشتیبانی راضی نیستیم.

پایگاه خبر رسانی عصر نوشتن مکانی برای درج اخبار، بررسی تخصصی محصولات دیجیتال و محلی برای دسترسی به آخرین تحولات دنیای دیجیتال و تکنولوژی است که علاوه بر این موارد گفتارهایی در زمینه فرهنگ و ادبیات، نقد فیلم و نوشتارهای روزانه‌ نیز در آن حضور خواهد داشت.

اما بتوانید اجناس روزمره مردم را تهیه کنید، چقدر خوب می شود که شما به جای داشتن یک سوپر مارکت و اجبار به پرداخت اجاره ماهانه، به فکر سایت فروشگاه آنلاین باشید تا از این طریق در روند خرید محصولات مختلف سهولت ایجاد کنید.

Report this wiki page