توضیحات مبانی سیم گالوانیزه

Wiki Article

محصولات پرفروشکارخانه‌هامقالاتفولادینو در یک نگاهجداول وزنی

در تولید مفتول گالوانیزه به روش سرد، فعالیت‌های متعددی باید انجام گیرد. به کمک روش الکترولیز فلز روی بر روی سیم می‌نشیند و در نتیجه گالوانیزاسیون اجرا می‌شود. فلز روی در الکترولیز ضخامت کمی دارد و به همین دلیل است که برای محیط مرطوب و یا شرایط آب و هوایی خاص از مفتول‌هایی استفاده می‌شود که به روش گالوانیزه گرم تولید شده‌اند.

بیشتر بدانید : سیم مفتول چیست

امیدوارم در این مقاله توانسته باشیم برای شما عزیزان جواب گالوانیزه چیست را کامل شرح دهیم.

۰۳۱-۳۴۱۵۵ آدرس شرکت اصفهان - خیابان خانه اصفهان - جنب خیابان امید - ساختمان آراک آدرس انبار اصفهان - جاده تهران - شهرک صنعتی بختیار دشت - خیابان ۷ ساعت کاری شنبه تا چهارشنبه ۸:۳۰ الی ۱۷:۳۰

مفتول گالوانیزه در این مطلب میخواهیم در مورد مفتول گالوانیزه، ویژگی ها و کاربردهای آن بگوییم؛ لطفا تا پایان مطلب با ما همراه باشید. به طور حتم شما سیم مفتول ها را میشناسید و میدانید جزو پرکاربردترین محصولاتی است که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار میگیرد. سیم مفتول ها را از فولاد میسازند و با شنیدن نام فولاد استحکام و مقاومت به یاد شما خواهد آمد، بنابراین سیم مفتول ها نیز با توجه به اینکه از فولاد کم کربن ساخته میشوند میتوانند کاربردهای بسیار زیادی در صنعت داشته باشند.

ساخت انواع توری های حصاری، توری گابیون، سیم خاردار، توری روی منابع کلیک کنید مرغی، حصارهای زنجیره ای با این مفتول ها امکان پذیر است.

دسترسی سریع قیمت میلگرد قیمت تیرآهن و جزئیات بیشتر هاش قیمت ورق قیمت قوطی پروفیل قیمت نبشی و ناودانی قیمت لوله قیمت محصولات مفتولی

در مقاله مراحل گالوانیزه گرم این فرایند را کامل تر توضیح داده ایم.

این عملیات آهن را نسبت به زنگ زدگی مقاوم می سازد. گالوانیزاسیون به روش غوطه وری گرم در واقع یک پوشش است که در این روش آهن یا فولاد در وان مذاب روی فرو رفته تا از نظر ترکیب و طراحی مناسب برای گالوانیزه اینجا آماده شود.

سایز ۲٫۵ میلیمتر : بعد از سایز ۱٫۵ میلیمتر بیشترین مصرف را دارد و از آن برای بستن قالبهای فلزی استفاده می شود. از این رو به آن مفتول سیاه قالب بندی نیز می گویند.

از اینجا کلیک کنید طرفی در مقایسه با همتای ایرانی خود در برابر زنگ زدگی، مقاومت کمتری دارد.

دیگر مزیت این مفتول ها این است که دچار خوردگی و زنگ زدگی نمی شوند به همین دلیل در مناطقی که میزان رطوبت و آلایندگی بالاست میتوان از آن ها استفاده کرد.

مفتول گالوانیزه چینی به نسبت نوع ایرانی آن در برابر زنگ‌زدگی و رطوبت استقامت کم‌تری دارد و زودتر دچار اکسید شدن می‌شود. از طرفی برتری‌هایی نسبت به نوع ایرانی دارد مانند نداشتن تلرانس قیمت مفتول گالوانیزه و تغییر قطر در نقاط مختلف کلاف مفتول می‌باشد.

Report this wiki page