دستورالعمل های برتر طراحی وب سایت فروشگاهی

Wiki Article

شما باید یک فولدر بسازید و تمام عناصر وب سایت خود را در آن قرار دهید. فرض کنید در دسکتاپ خود می خواهید یک وب سایت بسازید.

تیم طراحی سایت فروشگاهی ما برای درک ذهنیت مورد نظر شما و دلیل راه اندازی سایت با برگزاری جلسات طوفان ذهنی تمام موارد را بررسی خواهد کرد و بهترین تصمیم را خواهد گرفت.

گرافیست سایت: معمولاً ایجاد طرح‌های اولیه‌ی وب سایت، طراحی اشکال گرافیکی، تصویرسازی ، طراحی لوگو و.. به عهده‌ی گرافیست است که باید فردی خلاق و باانگیزه باشد.

تفاوت عمده ای که میان طراحی سایت های فروشگاهی و طراحی سایت شرکتی وجود دارد این است که در یک وب سایت فروشگاهی کاربر این امکان را دارد که به درگاه پرداخت اینترنتی متصل شده و مبلغ محصول مورد نظر را پرداخت نماید تا در مدت زمان تعیین شده محصول منظر به دستش برسد.

باید خاطر نشان کرد که تمامی اعضای تیم طراحی وب سایت دی ام روم با اصول سئو و بهینه سازی سایت به طور کامل آشنا هستند و همچنین در پایان پروژه به تایید مدیر سئو خواهد رسید.

تمامی سایت‌‎های اختصاصی و نیمه‌اختصاصی طراحی شده توسط وب‌رمز به صورت ریسپانسیو بوده و در حالت موبایل نیز نمایش صحیحی خواهد داشت.

سرورها کامپیوترهای خاص با سخت افزار قدرتمند و تنظیمات نرم افزاری ویژه هستند که در مراکز داده امن و مجهز (دیتاسنتر) با سرعت و دسترسی بالا به اینترنت قرار گرفته و برای میزبانی سایت ها و اپلیکیشن های وب و موبایل استفاده می‌شوند.

توصیه می‌کنیم که درصورتی که در انتخاب خود تردید دارید، با پشتیبان دی‌ام‌روم در ارتباط بوده و از آنها مشورت بگیرید.

آیا برای پشتیبانی باید هزینه‌ای پرداخت شود؟ خیر، در سایت ساز پرتال پشتیبانی از شما کاملاً رایگان است. این یعنی شما بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای می‌توانید سوالات و مشکلات خود را با کارشناسان ما مطرح نمایید و راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید. «قالب وب‌سایت» به چه معنی است؟ منظور از قالب، ظاهر گرافیکی وب‌سایت شماست. قالب کارکردی مشابه ویترین فروشگاه دارد. هر چقدر قالب شما زیباتر، کاربردی‌تر و جذاب‌تر باشد، طبیعتاً کاربران بیشتر شما را دوست دارند و وقت خدمات طراحی سایت بیشتری را این سایت در سایت شما سپری می‌کنند.

لیست سایت هایی که تمایل دارید سایت شما از لحاظ ظاهر به آن ها شبیه باشند*

ساخت سایت مسیر رشد و توسعه سایت حضوری پر رنگ در دنیای اینترنت داشته باشید وب‌سایت شما از همه نظر برای بازاریابی و فروش آماده است. امکان کسب رتبه‌های برتر گوگل، اتصال به ایمیل و پیامک، بازاریابی به کمک تولید محتوا و معرفی کردن شبکه‌های اجتماعی، برخی از گزینه‌های شما هستند. ساخت سایت

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت متعلق به پرتال می‌باشد و هر گونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد. × شروع راه‌اندازی تا ۵ دقیقه دیگه سایت شما آماده است به دنبال راه‌اندازی چه چیزی هستین؟ فروشگاه اینترنتی سایت برای معرفی شرکت و خدمات آن بیوگرافی و بلاگ نویسی سایر موارد مرحله بعد شرایط فعلی خود را انتخاب کنید تازه‌کار هستم همین حالا هم فروش دارم خیال‌تون راحت! تیم ۱۵ نفره پشتیبانی پرتال در تمامی مسیر ساخت فروشگاه اینترنتی در کنارتون هست. مرحله بعد بازگشت در حال حاضر محصولات‌تون رو چطور می‌فروشین؟ فروشگاه حضوری دارم سایت دارم و در سایتم می‌فروشم اینستاگرام دارم کانال تلگرام دارم واتس‌آپ دارم فروشنده در دیوار هستم فروشنده در دیجی‌کالا هستم فروشنده در ترب هستم غرفه این سایت در باسلام دارم تلفنی می‌فروشم سایر موارد مرحله بعد بازگشت آیا مشکلی با سایت فعلی دارین؟ فروش ندارم پشتیبانی خوب ندارم مشکلات فنی دارم مدیریت و کار با منبع سایت برایم سخت است امکانات کافی نیست مشکلی ندارم مرحله بعد بازگشت چه تعداد محصول دارین؟ کمتر از ۱۰۰ عدد بین ۱۰۰ تا ۱۰۰۰ عدد حداقل ۱۰۰۰ عدد ندارم مرحله بعد بازگشت زمینه کاری‌تون رو انتخاب بیشتر بخوانید کنین آرایشی و بهداشتی پوشاک الکترونیک مبلمان و دکوراسیون صنایع دستی جواهر و بدلیجات نقاشی تصویربرداری کافی‌شاپ و رستوران مواد غذایی غذا ورزشی اسباب‌بازی دوره‌های آموزشی فایل دانلودی سایر مرحله بعد بازگشت به دنبال چقدر فروش ماهانه هستین؟ زیر ۱۰۰ میلیون تومان بین ۱۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومان بین ۵۰۰ میلیون تا یک میلیارد تومان حداقل یک میلیارد تومان میانگین درآمد فروشگاه‌های الکترونیک که با پرتال راه‌اندازی شدند بیش از یک میلیارد تومان است.

آدرس: تهران، میرداماد، میدان مادر، وزیری پور، پلاک ۸، واحد ۱۴

خدمات طراحی سایت امروزه توسط بسیاری از افراد و شرکت‌ها پیاده‌سازی و اجرا می‌شود.

Report this wiki page