سفارش طراحی سایت حرفه ای

Wiki Article

دسته بندی سایت‌ها بسیار زیاد است، از سایت های خبری و شرکتی گرفته تا سایت های فروشگاهی و شخصی و ...که هر کدام، قابلیت‌ها، ساختار و استراتژی متفاوتی دارند.

عموما در بیشتر موارد شرکت ها راه حل های بهتر و زود بازده تری نسبت به آنچه شما فکر می کنید ارائه می دهند. تجربه تیم طراحی سایت پونه مدیا خود گواهی بر این ادعا است.

سیستم مدیریت محتوا جوملا نسبت به وردپرس، تنها به دلیل تخصصی تر بودن در استفاده، از محبوبیت کمتری برخوردار است. شاید دلیل اصلی این امر ساده تر بودن استفاده ا وردپرس نسبت به جوملا می باشد.

شما می توانید با توجه به نیاز کسب و کارتان، یکی از پکیج های صفحه زیر را انتخاب کنید:

در صورت داشتن هاست و دامنه از قبل، آیا الزام به تهیه هاست از ووکامرس داریم؟

گوگل فهم بهتری نسبت به محتوای سایت پیدا می‌کند و در نتیجه رتبه‌ی سایت و در نتیجه درآمد سایت شما به مرور افزایش خواهد یافت.

بنابراین می توان گفت تعرفه طراحی سایت وردپرسی، تضمین کننده کیفیت یک سایت نیست. اگر می خواهید با اطمینان، سایت خود را به یک شرکت بسپارید، بهتر است که خدمات جانبی، سابقه شرکت و عوامل مهمی که در ادامه گفته ایم را نیز بررسی کنید. 

هر شرکت طراحی سایتی وظیفه دارد که پس از تحویل سایت، آموزش های لازم جهت استفاده از سایت را نیز به شما بدهد.

متخصصین تیم ووکامرس فارسی، اماده طراحی و راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی عالی برای شما هستند! با آرامش خاطر طراحی فروشگاه خود را به متخصصین ما بسپارید.

بنابراین بودجه‌ای که باید برای آن کنار کنار گذاشته شود نیز بسیار متفاوت است.

سازگاری و پشتیبانی از انواع دیوایس ها مانند موبایل ها، تبلت ها و …

اگر تصویر محصول مورد نظرتان در منوی “کتابخانه پرونده های چند رسانه ایی” نبود می توانید آن را توسط “منوی “بارگذاری پرونده ها” بارگذاری کرده و سپس مورد استفاده قرار دهید.

هر چقدر این بخش پیچیده تر به نظر بیاید کاربران به راحتی وب سایت شما را رها نموده و وب سایت فروشگاهی لینک منبع دیگر را برای انتخاب کالا و خرید آن در نظر خواهد گرفت.

ورود

Report this wiki page